Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința persoanelor fizice și juridice cu domiciliul/sediul social în Lugoj și cu domiciliul/sediul social în alte localități care dețin bunuri pe raza municipiului Lugoj, că au obligația să declare, pentru înscrierea în registrul agricol, datele cu privire la gospodăriile populaţiei şi la societăţile/asociaţiile agricole, precum şi la orice alte persoane fizice şi/sau juridice care au teren în proprietate/folosinţă şi/sau animale.
Înscrierea datelor în registrul agricol în a cărui rază administrativ – teritorială îşi are domiciliul capul gospodăriei se face pe baza declaraţiei date pe propria răspundere sau pe bază de documente, de capul gospodăriei sau, în lipsa acestuia, de un alt membru major al gospodăriei care dispune de capacitate deplină de exerciţiu. Pentru persoanele juridice datele se înscriu în registrul agricol pe baza declaraţiilor date de reprezentantul legal respectiv, însoţite de documente.
Termenele la care persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol sunt următoarele:
a) până în ultima zi lucrătoare a lunii februarie: datele anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate/folosinţă, clădirile şi mijloacele de transport cu tracţiune animală şi mecanică, maşinile, utilajele şi instalaţiile pentru agricultură şi silvicultură, efectivele de animale existente în gospodărie/unitatea cu personalitate juridică la începutul fiecărui an, precum şi modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale pe care le deţin, ca urmare a vânzării – cumpărării, a produşilor obţinuţi, a morţii sau a sacrificării animalelor ori a altor intrări-ieşiri;
b) între 1 şi ultima zi lucrătoare a lunii mai: datele privind categoria de folosinţă a terenului, suprafeţele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
c) persoanele fizice şi juridice au obligaţia să declare date, pentru a fi înscrise în registrul agricol, şi în afara termenelor prevăzute la lit. a) şi b), în termen de 30 de zile de la apariţia oricărei modificări.
Completarea declarației pe proprie răspundere se face la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Compartimentul agricol, et. 2, camera 215, de către persoana îndreptățită sau de către un împuternicit al acesteia, prin procură.
Persoanele care nu au domiciliul în localitate sau care nu se pot deplasa la sediul Primăriei Municipiului Lugoj au posibilitatea să trimită declaraţia pe proprie răspundere prin poştă sau email, completată și semnată.
Pentru transmiterea declarației prin email: contact@primarialugoj.ro.