BanatMedia
  • Acasă
  • Actualitate
  • Administrație
  • Social
  • Sănătate
  • Politică
  • Divertisment
No Result
View All Result
BanatMedia
  • Acasă
  • Actualitate
  • Administrație
  • Social
  • Sănătate
  • Politică
  • Divertisment
No Result
View All Result
BanatMedia
No Result
View All Result
Muzeul Banatului Muzeul Banatului Muzeul Banatului
PPC Energie închide centrul de relații cu clienții din Făget

PPC Energie închide centrul de relații cu clienții din Făget

banatmedia de banatmedia
12 mart. 2024
in Utile
0
Share on FacebookShare on Twitter

Începând cu data de 12 martie, PPC Energie închide centrul de relații cu clienții din localitatea Făget, județul Timiș.

Cei care optează pentru interacțiunile față în față cu un consultant al furnizorului de energie și gaze naturale se pot deplasa la cel mai apropiat magazin PPC Energie, situat în Lugoj, str. Alexandru Mocioni nr.14, parter, județul Timiş. Acesta are program de lucru de luni până vineri, între orele 08:00-16:00.

S-ar putea să-ți placă și:

Locuitorii din Giarmata Vii rămân fără gaz

Gaze oprite, miercuri, în Dumbrăvița și Giarmata Vii

23 iun. 2025
PNL Timiș promovează proiectul inițiat de TNL

Calendarul plății alocațiilor, indemnizațiilor și altor drepturi sociale în luna iunie

03 iun. 2025

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate de clienți prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele PPC Energie. De aceea, compania recomandă clienților să folosească și opțiunile digitale de comunicare, de primire a facturii, precum și contractarea online.

Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00. La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Pentru întrebări despre soldul la zi, confirmarea unei plăți, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obținere a unei copii a facturii, adeverința de sold zero, clienții pot aplea la Asistentul Virtual, un instrument digital disponibil pe website-ul furnizorului de energie și gaze naturale.  Formularul de Contact, de asemenea disponibil pe website-ul companiei aici este un alt canal digital prin intermediul căruia clienții pot primi răspunsuri la orice întrebare legată de activitățile de furnizare.

Clienții pot alege să utilizeze și aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

În cazul în care clienții doresc să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.   

Tags: casierieenelFaget
banatmedia

banatmedia

Știri asemănătoare

Locuitorii din Giarmata Vii rămân fără gaz

Gaze oprite, miercuri, în Dumbrăvița și Giarmata Vii

de banatmedia
23 iun. 2025
0

Pentru efectuarea unor lucrări la sistemul de transport al gazelor naturale de către compania Transgaz, Delgaz Grid este nevoită să...

PNL Timiș promovează proiectul inițiat de TNL

Calendarul plății alocațiilor, indemnizațiilor și altor drepturi sociale în luna iunie

de banatmedia
03 iun. 2025
0

Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale și instituțiile din subordine sau în coordonare au luat măsuri pentru ca plățile către beneficiari...

Locuitorii din Deta și Opatița rămân fără gaz

Serviciul de distribuție a gazelor naturale, sistat temporar în localitățile Chișoda și Giroc

de banatmedia
26 mai 2025
0

Pentru efectuarea unor lucrări la sistemul de transport al gazelor naturale de către Transgaz, compania Delgaz Grid este nevoită să...

Clienții Aquatim din două localități rămân fără apă

Lucrări de mentenanță și modernizare a rețelelor de apă în Timiș

de banatmedia
16 mai 2025
0

Aquatim SA anunță lucrări în programul de mentenanță și dezvoltare al rețelelor publice de alimentare cu apă în mai multe...

Știrea următoare
Morile de apă din Banat, promovate la Budapesta

Morile de apă din Banat, promovate la Budapesta

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Banat Media se impune ca un punct de referință pentru cei ce caută informații locale autentice și verificate.

  • Contactează-ne

© 2024 BanatMedia.ro

No Result
View All Result
  • Acasă
  • Actualitate
  • Administrație
  • Social
  • Sănătate
  • Politică
  • Divertisment

© 2024 BanatMedia.ro