Primăria Timișoara anunță detalii privind procedura și locațiile disponibile pentru comercianții stradali de produse specifice Sfântului Nicolae.
Începând de săptămâna viitoare, comercianții interesați să vândă produse specifice sărbătorii, în Timișoara, sunt invitați să depună cereri de autorizare la primărie. Procedura de autorizare va avea loc în Camera 12, iar cererile vor fi preluate între 20 și 24 noiembrie.
Actele necesare sunt:
- Cerere tip (se obține de la ghișeu);
- Copie act de identitate, act de identitate în original, copie certificat unic de înregistrare (pentru firme);
Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt:
- Taxa de autorizare – 73 de lei;
- Cost imprimat – 6 lei;
- Taxa ocupare domeniu public – 2 lei/mp/zi sau 3 lei/mp/zi – zona centrală (Ceas floral, Str. Mărășești, Parcul Copiilor). Taxele se achită anticipat și nu se restituie.
Comercializarea produselor specifice zilei de Sfântul Nicolae se va putea face între 2 și 6 decembrie, în următoarele locații:
- B-dul Proclamația de la Timișoara platou (Ceasul Floral);
- Str. Mărășești (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima);
- Parcul Copiilor (B-dul Revoluţiei 1989) – platou;
- Piaţa A. Mocioni – platou;
- B-dul Regele Carol I ( de la str.I.Văcărescu până la str. Gen. I. Dragalina);
- Piaţa Nicolae Bălcescu – în faţă Liceului Teoretic Grigore Moisil;
- Dâmboviţa – platou;
- Piaţa Doina – platou;
- Piaţa Zona Soarelui- platou Şcoala Generală Nr. 30;
- Calea Buziaşului – platou PROFI;
- Zona Spitalului Judeţean (str.Arieş);
- Str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L. Catargiu);
- Str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern);
- Piaţa Traian;
- Str. Sf. Ap.Petru şi Pavel -vis-a-vis de piaţă;
- Calea Aradului – platou bănci, vis-a-vis de Piața Verde;
- Calea Torontalului – platou;
- Str. Circumvalaţiunii colt cu Gheorghe Lazăr – platou;
- Zona Dacia – parc
Comercianții au obligația de a deține, la locul de vânzare, următoarele documente :
- Avizul pentru desfășurarea activității de comerț stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare activități comerciale și publicitate;
- Dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public, în original;
- Actul de identitate, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în avizul solicitat.
Vânzătorii au obligația să mențină permanent curățenia în locul unde își desfășoară activitatea, în caz contrar, li se va retrage avizul. Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului către o altă persoană se sancționează contravențional și duce la retragerea avizului, susțin reprezentanții primăriei.