BanatMedia
  • Acasă
  • Actualitate
  • Administrație
  • Social
  • Sănătate
  • Politică
  • Divertisment
No Result
View All Result
BanatMedia
  • Acasă
  • Actualitate
  • Administrație
  • Social
  • Sănătate
  • Politică
  • Divertisment
No Result
View All Result
BanatMedia
No Result
View All Result
Muzeul Banatului Muzeul Banatului Muzeul Banatului
Primăria Timișoara, premiată la nivel național  

Primăria Timișoara: Programul cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă

banatmedia de banatmedia
12 dec. 2025
in Administrație
0
Share on FacebookShare on Twitter

Structurile din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara vor avea un program special cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă, cu asigurarea serviciilor de strictă necesitate pentru cetățeni. Programul adaptat va permite și finalizarea activităților administrative obligatorii la încheierea anului calendaristic.

Direcția de Evidență a Persoanelor

În perioada 22 decembrie 2025 – 7 ianuarie 2026, Direcția de Evidență a Persoanelor va avea următorul program:

S-ar putea să-ți placă și:

Podul Iuliu Maniu: primele lucrări de consolidare de la inaugurare

Începe reabilitarea Podului Iuliu Maniu. Primarul Dominic Fritz a semnat contractul de lucrări

12 dec. 2025
Cartierul I.C. Drăgan și strada Andrei Mocioni din Lugoj intră într-un proces amplu de transformare

Cartierul I.C. Drăgan și strada Andrei Mocioni din Lugoj intră într-un proces amplu de transformare

12 dec. 2025

1. Serviciul Evidența Persoanei

Primiri cereri (pt. eliberare acte de identitate / vize de reședință):

  • 22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:30*
  • 23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:30*
  • 30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:30* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă

Eliberăriacte de identitate

  • 22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 12:30-16:00*
  • 23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 12:30-16:00*
  • 30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă

Secretariat evidențapersoanelor

  • 22 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
  • 23 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
  • 24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 29 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
  • 30 decembrie 2025 – 8:30-13:00*
  • 31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30- 13:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă

2. Serviciul Stare Civilă

Înregistrări naşteri – primiri cereri şi eliberări certificate

  • 22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
  • 23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
  • 30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă

Înregistrări căsătorii

  • 22 decembrie 2025-7 ianuarie 2026 – închis

Prima zi de oficiere a căsătoriilor din anul 2026 este 8 ianuarie, iar actele se vor depune în perioada 15 – 17 decembrie 2025, cu programare online. Pentru depunerea documentelor, în perioada 15 – 17 decembrie 2025 programul de lucru este cel normal.

Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri cereri etapa I

  • 22 decembrie 2025-7 ianuarie 2026 – închis

Înregistrări divorţuri pe cale administrativă – primiri declaraţii etapa a – II-a (la termenul de 60 de zile)

  • 22 decembrie 2025-7 ianuarie 2026 – închis

Înregistrăridecese

  • 22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
  • 23 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 24 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 25 decembrie 2025 – închis
  • 26, 27 decembrie 2025 – 9:00-12:00
  • 28 decembrie 2025 (duminică) – închis
  • 29 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
  • 30 decembrie 2025 – 8:30-13:00
  • 31 decembrie 2025 – 8:30-12:00
  • 1 ianuarie 2026 – închis
  • 2, 3 ianuarie 2026 – 9:00-12:00
  • 4 ianuarie 2026 (duminică) – închis
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / 9:00-12:00, în cazul în care va fi declarată zi liberă
  • 6 ianuarie 2026 – 9:00-12:00
  • 7 ianuarie 2026 – închis

Reamintim faptul că documentele pentru înregistrarea decesului pot fi depuse la oricare primărie, care va transmite dosarul electronic ofițerului de stare civilă competent să înregistreze decesul. După înregistrarea decesului, certificatul de deces va fi înmânat de către ofițerul de stare civilă de la primăria la care au fost depuse documentele pentru înregistrarea decesului.

Eliberări certificate de stare civilă la cerere

  • 22 decembrie 2025 – 8:30-12:00, 13:00-16:00*
  • 23-31 decembrie 2025 – închis
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă

Transcrieri certificate de naştere / căsătorie / deces emise de autorităţile din străinătate Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate

  • 22-31 decembrie 2025 – închis
  • 5 ianuarie 2026 – 8:30-12:00, 13:00-16:00* / Închis, în cazul în care va fi declarată zi liberă

Audiențe

  • 23, 30 decembrie 2025 – 10:00-12:00

*Program normal de lucru cu publicul

Serviciul Asistență Cetățeni și Registratură – Camera 12

Serviciul Asistență Cetățeni și Registratură va avea program special în perioada 22 decembrie 2025 – 5 ianuarie 2026, astfel:

– de luni până vineri, între orele 08:00-16:00, cu excepția zilelor legale libere;

– în zilele de 24 decembrie 2025 și 31 decembrie 2025, între orele 08:00-12:00.

Ghișeele „Urbanism” de la camera 12 nu vor prelua cereri în perioada 15 decembrie 2025- 9 ianuarie 2026. În acest interval, funcționarii acestor ghișee vor acorda consiliere și vor elibera acte.

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara

În perioada 29 decembrie 2025-18 ianuarie 2026, se suspendă încasarea prin intermediul casieriilor și on-line a impozitului/taxei pe clădiri/teren, mijloace de transport, a taxei de afișaj și depunerea declarațiilor de impunere prin platforma Atlas.

În acest interval, programul cu publicul se desfășoară astfel:

-Compartimentul Consiliere Cetățeni și Registratură: va prelua și va înregistra declarații fiscale privind clădiri și terenuri, atât la registratura de pe str. Aristide Demetriade nr. 1, cât și prin e-mail la office@dfmt.ro;

– Compartimentul Încasări Bugetare: va încasa amenzi și taxe fără debitare (ex: taxa pentru eliberare CI,  taxe pentru utilizare temporara a locurilor publice, taxe judiciare de timbru etc.)

– Serviciile de specialitate: vor elibera certificate de atestare fiscală în perioada de suspendare a activității cu publicul numai în cazul în care acestea vizează bunuri impozabile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale.

Serviciul Public de Interes Local pentruAdministrareaParcărilorPubliceînMunicipiulTimișoara TIMPARK

  • 22-23 decembrie – program normal;
  • 24 decembrie – 08:00-12:00
  • 25, 26 decembrie – închis
  • 29-30 decembrie – program normal
  • 31 decembrie – 08:00-12:00
  • 1-2 ianuarie – închis
  • 5 ianuarie – 08:00-15:30
  • 6-7 ianuarie – închis;
  • 8-9 ianuarie – program normal

Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara

Ghișeul pentru încasarea amenzilor și întocmirea proceselor-verbale de contravenție va fi închis în intervalele25-26 decembrie 2025, 27-28 decembrie 2025 și 3-7 ianuarie 2026. Pe durata acestor zile, Poliția Locală va asigura în continuare, în regim de permanență, activitatea de patrulare și preluarea sesizărilor.

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

Activitatea cu publicul a Serviciului Beneficii Sociale și a Serviciului pentru Persoane Adulte cu Dizabilități (Bd. Regele Carol I nr. 10) va fi suspendată în perioada 22 decembrie 2025 – 9 ianuarie 2026. În acest interval nu vor fi preluate sau eliberate documente și nu se vor desfășura audiențe. Programul normal va fi reluat din 12 ianuarie 2026.

Celelalte servicii ale DAS rămân operaționale, iar dispeceratul de urgență este disponibil permanent la 0356.981.

Instituția Arhitectului Șef (Direcția Autorizări și Control)

În perioada 15 decembrie 2025-9 ianuarie 2026, nu se înregistrează fizic/online solicitări referitoare la activitatea de urbanism. În această perioadă se asigură doar eliberarea actelor și documentațiilor de urbanism.

Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate UAT (Direcția Patrimoniu)

Programul Direcției Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT rămâne neschimbat, cu excepția zilelor libere de sărbători.

Direcția Generală de Investiții și Mentenanță

În perioada 22 decembrie 2025-12 ianuarie 2026, Serviciul Infrastructura Rutieră va sista acordarea permiselor de spargere, avizelor de principiu drumuri și acordurilor administrator drum.

În perioada 22 decembrie 2025-12 ianuarie 2026, Serviciul Siguranța Circulației nu va prelua documente în vederea înregistrării acestora atât fizic, cât și electronic, după cum urmează:

– Solicitări înregistrare/radiere vehicule pentru care nu există obligativitatea înmatriculării sau care circulă ocazional pe drumurile publice;

– Solicitări privind autorizarea serviciilor de transport public local pe raza Municipiului Timișoara;

– Solicitări pentru eliberarea cardului-legitimație de parcare pentru persoane cu handicap.

Pentru solicitările diverse adresate Comisiei de Circulație, ultima zi de depunere este 16 decembrie 2025, având în vedere faptul că în 18 decembrie 2025 va avea loc ultima ședință din acest an a acestei comisii.

Direcția Secretariat General

Programul cu publicul va fi suspendat în perioada 22 decembrie 2025-12 ianuarie 2026. Menționăm că, în această perioadă, cetățenii au la dispoziție serviciile online de înregistrare a solicitărilor.

Tags: orarPrimaria Timisoaraprogramsarbatori
banatmedia

banatmedia

Știri asemănătoare

Podul Iuliu Maniu: primele lucrări de consolidare de la inaugurare

Începe reabilitarea Podului Iuliu Maniu. Primarul Dominic Fritz a semnat contractul de lucrări

de banatmedia
12 dec. 2025
0

Primarul Dominic Fritz a semnat contractul pentru execuția lucrărilor de reabilitare a Podului Iuliu Maniu (Muncii), una dintre cele mai...

Cartierul I.C. Drăgan și strada Andrei Mocioni din Lugoj intră într-un proces amplu de transformare

Cartierul I.C. Drăgan și strada Andrei Mocioni din Lugoj intră într-un proces amplu de transformare

de banatmedia
12 dec. 2025
0

Călin Dobra, primarul Lugojului, anunță că a semnat documentul care prevede transformarea străzii Andrei Mocioni și transformarea cartierului I. C....

Primăria Timișoara, pregătită pentru a depune proiectul Inelului 2 pentru finanțare europeană

Primăria Timișoara, pregătită pentru a depune proiectul Inelului 2 pentru finanțare europeană

de banatmedia
09 dec. 2025
0

Primăria Municipiului Timișoara va depune spre finanțare europeană proiectul de închidere a Inelului 2 în zona de Est, o investiție...

Alfred Simonis: Investiții de 500 milioane euro în sănătatea din Timiș. Proiecte majore avansează în întreg județul

Finanțare asigurată până în 2030 pentru Institutul Regional de Oncologie Timișoara. Rogobete: „În ianuarie începe construcția efectivă”

de banatmedia
08 dec. 2025
0

Ministrul Sănătății, Alexandru Rogobete, a anunțat că noul Institut Regional de Oncologie din Timișoara are finanțarea asigurată până în anul...

Știrea următoare
OncoHelp pune în funcțiune cel de-al patrulea accelerator liniar. Centrul devine cel mai mare Laborator de Radioterapie din România

OncoHelp pune în funcțiune cel de-al patrulea accelerator liniar. Centrul devine cel mai mare Laborator de Radioterapie din România

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Banat Media se impune ca un punct de referință pentru cei ce caută informații locale autentice și verificate.

  • Contactează-ne

© 2024 BanatMedia.ro

No Result
View All Result
  • Acasă
  • Actualitate
  • Administrație
  • Social
  • Sănătate
  • Politică
  • Divertisment

© 2024 BanatMedia.ro