Primăria Municipiului Lugoj anunță că, începând cu data de 13 februarie 2025, comercianții de flori, mărțișoare, felicitări și decorațiuni specifice zilelor de 1 și 8 Martie pot depune cererile pentru emiterea avizului de comerț stradal.
Cererile-tip se pot obține și depune la registratura instituției, camera 7 sau pe e-mail: contact@primarialugoj.ro, la care se anexează:
‐ copie CI comerciant;
‐ copie act firmă (certificat unic de înregistrare și certificat constatator registrul comerțului);
‐ certificat/carnet producător pentru producătorii de flori.
Taxele sunt următoarele:
• taxa de autorizare 70 lei;
• taxa de ocupare domeniu public:
‐ 2,9 lei/mp./zi pentru suprafețe cuprinse între 1-5 mp;
‐ 1,5 lei/mp./zi pentru suprafețe mai mari de 5 mp.
Comercializarea se va desfășura în mod organizat, fiecare amplasament urmând să fie marcat de către reprezentanții Primăriei Municipiului Lugoj, fiind aprobate următoarele locații:
I. Piaţa I.C. Drăgan, în perioada 24 februarie – 9 martie 2025:
‐ o zonă destinată comerţului cu flori: 30 locaţii în suprafață de 9 mp (3×3) fiecare, respectiv pavilioane albe doar în situația prognozei meteo nefavorabile;
‐ o zonă destinată comerţului cu mărțișoare, felicitări și decorațiuni specifice de sezon: 30 locaţii, în suprafată de 2 mp. fiecare (un șevalet obligatoriu și o măsuță opțional).
În Piața I.C. Drăgan vor fi autorizați doar comercianții înregistrați la ORC Timiș, respectiv producătorii care dețin certificat de producător emis în județul Timiș. Se vor excepta de la regulă studenții/elevii care urmează studii la instituții de învățământ pe raza Municipiului Lugoj și comercianții de flori.
II. Platoul exterior al Pieței Agroalimentare Timișul, în perioada 24 februarie – 1 martie 2025:
‐ o zonă pentru comercializarea de mărțișoare și decorațiuni specifice zilei de sezon pentru comercianții înregistrați în alte județe: 12 locaţii, în suprafată de 9 mp (3×3), fiecare, respectiv pavilioane albe doar în situația prognozei meteo nefavorabile;
Locaţiile vor fi avizate şi stabilite de Compartimentul autorizare activităţi comerciale din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj. Se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant.
Locurile se vor atribui pe baza cererilor depuse, cu respectarea Regulamentului privind condiţiile de autorizare şi desfăşurare a activităţilor de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj, aprobat prin H.C.L. nr. 10/2023.
Activitatea comercială se va desfăşura fără a perturba circulaţia pietonală din zonă.