Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara va funcționa cu program extins în acest weekend, pentru a rezolva numărul mare de solicitări cu privire la înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței.
Direcția de Evidență a Persoanelor a adaptat programul de lucru cu publicul pentru rezolvarea rapidă a solicitărilor și pentru a facilita desfășurarea în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile autorităților administrației publice locale din data de 9 iunie 2024.
În acest sens, Direcția de Evidență a Persoanelor va primi cereri și va elibera acte de identitate în următoarele zile și ore:
Sâmbătă, 6 aprilie, 09:00 – 13:00
Duminică, 7 aprilie, 09:00 – 13:00
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 4 aprilie vor fi eliberate sâmbătă, 6 aprilie.
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 5 aprilie vor fi eliberate duminică, 7 aprilie.
De asemenea, vor fi eliberate și cărțile de identitate tipărite până la data de 5 aprilie (pentru cererile care au primit termen de eliberare 5 aprilie).
Cererile se depun fără programare.
Pentru informații suplimentare sau clarificări, contactați Direcția de Evidență a Persoanelor la adresa de e-mail: evpers@primariatm.ro sau la numerele de telefon: 0256/499359; 0256/499476.